דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור לבת מצווה - טיפים לאם המבולבלת 

מאת    [ 16/05/2010 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 3239 פעמים ]

מזל טוב! הבת הקטנה שלכם הגיעה לגיל בת מצווה והופכת לנגד עיניכם מילדה לנערה צעירה. לפני האירוע צריך לבחור לנערה הצעירה שמלה מקסימה, נעליים מתאימות, תכשיטים, תסרוקת ואיפור. איפור לבת מצווה יכול להיות פרט משמעותי מאוד במראה הכללי של כלת השמחה ועל כן כדאי לשים עליו דגש. הנה כמה טיפים שיעזרו לכן לבחור איפור בת מצווה מושלם שיעזור לנערה הצעירה להראות כמו נסיכה מהאגדות ביום השמחה:

 


    • איפור לבת מצווה צריך להדגיש את היופי הטבעי של הנערה ולא לכסות אותו. בניגוד לאיפור ערב של נשים בוגרות יותר, איפור לבת מצווה הוא בהיר יותר ונועד ליצור מראה תמים ובובתי ולא מראה דרמטי, מודגש או עמוס.

 


    • חשוב לשתף את הנערה בבחירת האיפור לאירוע שלה. יש נערות המעדיפות מעט מאוד איפור או לוותר עליו לחלוטין ביום האירוע הגדול שלהן, לעומת כאלו שיבקשו איפור מודגש ובוגר יותר. כדאי לשאול את הנערה מה היא מעדיפה ועם איזה סגנון היא תרגיש יותר בנוח באירוע. לא כדאי לשכנע את הנערה להתאפר במראה שהיא לא אוהבת ולא מתאים לה, כדי למנוע ממנה להיות מובכת ולא משוחררת במסיבה.

 


    • לנערות מתאים איפור אחר מאשר לנשים בוגרות יותר. איפור במרקם אבקתי דחוס מתאים אולי לנשים בשלות יותר, אבל יראה פחות רענן על נערות צעירות. להן כדאי להתאים מוצרי איפור במרקם קרמי שיחמיא לעורן הצעיר ויקנה להן מראה רענן וקליל.

 


    • במידה ולנערה יש פצעונים או אדמומיות בעור אפשר להשתמש בשכבה דקה של מייק-אפ באירוע, אבל להיזהר שלא להגזים. שכבה עבה מידיי של מייק-אפ יכולה לגרום לנערה להראות מבוגרת יותר מגילה האמיתי ולגרום לה למראה כבד ומוגזם.

 


    • בחירת איפור לבת מצווה יכולה להיות הזדמנות מצוינת ללמד את הנערה על טיפוח הפנים ואיפור. אפשר לחגוג את החוויה והתבגרות הנערה ביום קניות וכיף של אמא ובת, בו תוכלו לבחור יחד איפור ומוצרי טיפוח לפנים המתאימים במיוחד לעורה העדין והרענן של הנערה. כך תוכל להרגיש הנערה שהיא חלק מההכנות לאירוע שלה ושהיא באמת הופכת מילדה לאישה צעירה.

 


    • בת מצווה יכולה להיות הזדמנות להתאפר אצל מאפרת מקצועית. לכבוד האירוע הגדול הראשון בחייה אפשר לשכור מאפרת מקצועית שתוכל להתאים לנערה איפור לבת מצווה באופן מושלם. היא תוכל אפשר להתאים את האיפור לשמלה של הנערה, לצבע עורה ולצבע עינייה. חשוב לקבוע גם איפור ניסיון כדי לוודא שהנערה אוהבת את האיפור ומרגישה איתו בנוח. יש מאפרות שיוכלו גם להעביר לנערה סדנאות איפור, לתת לה טיפים על איפור המתאים לה ולהדריך אותה בנושא. המאפרת יכולה להדריך את הנערה גם כיצד להתאפר בעצמה וללמד אותה על איפור יומיומי ולא רק על איפור לבת מצווה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב